זה כנראה המהלך השיווקי הכי טוב בהיסטוריה של הספורט כשחברה הצליחה להטמיע את המותג שלה באופן קבוע בתוך גוף של ספורטאים.
בירה סלטה, מותג בירה מארגנטינה, מציע לשחקני רוגבי שאיבדו את השיניים שלהם במהלך משחקים הזדמנות להפוך את הפה שלהם לפותחן בקבוקי בירה.
ההצעה היא השתלת שן בצורה של פותחן בקבוקים. השן/פותחן נקדחת ישר לתוך החניכיים ונעגנת בתוך עצם הלסת. זה נשמע כמו רעיון רע, אבל אם לשפוט לפי הסרטון הזה, הלקוחות דווקא נראים מרוצים למדי, וזה עובד בצורה מצוינת.