האם ידעתם שבכל רגע נתון יש כ 14,000 מטוסים בשמיים?
למרות שמספר ההמראות והנחיתות עולה מדי שנה, בנייה של מסלולי המראה ונחיתה חדשים לא נמצאים בתכניות.
התוצאה? ובכן, בואו רק נגיד שזה לא מפתיע שעיכובים הפכו לדבר שכיח.
כמובן, לפעמים מזג האוויר הוא האשם, אבל בדרך כלל אלה גורמים אחרים שגורמים לעיכובים של טיסות.
לפעמים, זה נוסע כזה או אחר שגורם לעיכוב…
הודות לטכנולוגיה שיש בטלפונים הניידים, אנו יכולים לעקוב אחר מקרים כאלה מכל מקום בעולם – אפילו אירועים שמתרחשים בלייב מתוך המטוס.
נכון, זה אומנם לא קורה לעתים תכופות, אבל לפעמים לפני ההמראה ואחרי הנחיתה אנשים מצלמים תמונות ומפרסים אותן ברשתות החברתיות.
אבל כאשר קריסטן וויילי צילמה תמונה של מה שקרה במהלך הטיסה האחרונה שלה, אנשים הבחינו בסיבה שמאז הפכה ויראלית.
אתם מבינים, קריסטן הייתה תקועה בטיסה מעוכבת בשדה תעופה בסיאטל. היא החליטה להעלות תמונה עם התיאור הבא לעמוד הפייסבוק שלה.
הייתה סיבה מעניינת למדוע טיסה 748 של אלסקן איירליינס לא זזה ממקומה בשדה התעופה.
"אנחנו יושבים כרגע במטוס, עם עיכוב של 45 דקות. למה? בגלל שיש אישה מבוגרת שסובלת מדמנציה, והיא מאוד מבולבלת ועצבנית", היא כתבה.
קירסטן הבינה שזו ודאי סיטואציה מפחידה מאוד עבור האישה, במיוחד כאשר איש ביטחון בווסט צהוב עלה על המטוס וניגש למושב שלה. רק נוסעים שישבו קרוב אליה ידעו מה קורה, כשכולם מסתכלים כאשר איש הביטחון הכין עצמו לדבר איתה.
האישה המבוגרת הייתה מבולבלת וחיפשה נחמה אצל הכלב הטיפולי שלה בניסיון נואש להבין מה קרה. זה בטח לא היה קל עבודה להבין פתאום שהיא יושבת הכיסא במטוס צפוף ומלא אנשים.
כמובן, רבים מהנוסעים היו מתוסכלים מהעיכוב הארוך.
קריסטן המשיכה, "הצוות המדהים של אלסקן איירליינס, שהיה סבלני ומלא חמלה, במה שהייתה סיטואציה מפחידה מאוד עבורה. הסבירו כל דבר קטן, חיבקו את הכלב שלה, עבדו יחד עם בעלה/המטפל שלה למצוא את הפתרון הטוב ביותר. בקיצור, כל הצוות היה כל כך אדיב ומלא חמלה".
למרבה המזל, צוות המטוס הבין שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב לא הייתה פשוט לגרור אותה מחוץ למטוס, מה שהיה גורם לדאגה וכאוס גדול יותר. לצוות היה רעיון אחר לגמרי.
וכשקריסטן ראתה מה עשה צוות המטוס כדי להקל על הסיטואציה, היא ידעה שהיא לא יכולה לכעוס על העיכוב.
למעשה, להיפך, היא התרגשה מאושר! לא בכל יום אתם עדים לסיטואציה שוברת לב שמטופלת בכזו אכפתיות וחמלה.
הצוות הקשוב דיבר אל הנוסעים דרך מערכת הקריזה, ותיאר מה קרה. הם גם הסבירו מדוע האישה המבוגרת ובעלה ירדו מהמטוס עם ליווי.
כל מה שהיא הייתה צריכה זה קצת שקט ושלווה יחד עם בעלה והכלב, כדי להרגיש פחות לחץ מהטיסה.
"הצוות של אלסקה איירליינס עזר ברוגע לאישה, לבעלה/המטפל שלה ולכלב המתוק שלה לרדת מהמטוס, וסיפקו להם מלון והסעות כדי שיוכלו לנסות לטוס שוב יום למחרת. שוב, חמלה מדהימה שהם העניקו להם תוך כדי הם מסבירים את הסיטואציה בצורה רגועה לשאר הנוסעים".
בזמנים שחברות תעופה, ובעיקר עובדים של חברות תעופה מקבלים ביקורות על עיכובים, הסיפור הזה הוא בהחלט משב רוח מרענן.
אכפתיות, חמלה, ושירות הם משהו שכולנו צריכים לשפר.
"כך הייתי רוצה שיטפלו באמא שלי, באחותי, דודה שלי, הבת שלי או חברה שלי", כתבה קריסטן.
לכל נוסע מגיע שירות של מחלקה ראשונה במהלך המסע שאנו קוראים לו חיים, וזה לא חברות תעופה או חברה אחרת שצריכים לספק לנו את זה.
אלה אנחנו עם הכוח לגרום לאחרים להרגיש נאהבים, דרך מעשים קטנים ואדיבים.
אל תשכחו את זה! שתפו כדי להפיץ את המסר!