האישה הזאת מרוויחה 1300$ ביום בחניקת גברים עם החזה הענק שלה

קריסטי לאב רצתה להיות מסאז'יסטית, אבל כאשר לא מצאה עבודה במועדוני בריאות, היא נתקלה בקריירה הרבה יותר רווחית – חניקת לקוחות עם השדיים שלה. לפי לאב, הרבה ממועדוני הבריאות שבהם הלכה להתראיין לא האמינו שהיא תוכל לעמוד על הרגליים כל היום בגלל הגודל שלה וגודל החזה שלה – 48NN.

אז היא פתחה מהבית עסק מסאז' משלה עם מספר לקוחות לפני שהבינה איזה נכס החזה שלה. לקוח שאל אותה אם היא מתכוונת להישאר עם החולצה, ובהתחשב בכך שגדלה על אמונתם של עדי יהוה, היו לה רגשות מעורבים בנושא, בלשון המעטה.

"בהתחלה הייתי ממורמרת וכעוסה ואמרתי שאני לא עושה דברים כאלה. התביישתי בגוף שלי בגלל שהייתי כל כך גדולה. אבל כאשר הבנתי שיש משהו במסאז' עם החזה, שמתי מודעה בעיתון המקומי והטלפון לא הפסיק לצלצל".

kris

היא גילתה שיש ביקוש גדול למסאז' חזה ו'מעיכה' (squashing), או חניקת הלקוח עם החזה שלה. עכשיו היא מרוויחה כ 1300 דולר ביום עבור שירותי המסאז' שלה, למרות שלקח לה קצת זמן להתגבר על חוסר הביטחון שלה. לאב הייתה צריכה גם להיות זהירה בעבודה שלה.

"אני צריכה להיות זהירה כאשר אני מועכת מישהו. אני מסתכלת על האצבעות ועל הרגליים שלהם כדי לראות שהם עדיין זזים ונושמים".

הדבר היפה ביותר בסיפור של לאב הוא איך העבודה שלה שינתה לחלוטין את הרגשתה בנוגע לגוף שלה. החינוך הדתי גרם לה לכסות עצמה וללבוש בגדים גדולים. אך 'מעיכת החזה' גרמה לה לאהוב את הגוף שלה. 

"עכשיו אני אוהבת להראות את הגוף שלי – החלפתי את הבגדים הגדולים והרחבים בבגדים שמראים את הכל. האהבה לגוף שלי נתנה לי את הסיפוק הגדול ביותר". 

One thought on “האישה הזאת מרוויחה 1300$ ביום בחניקת גברים עם החזה הענק שלה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *